Pagina's

zaterdag 30 april 2016

3e Project gastdesiger Scrapplezier

Hallo allemaal,
Afgelopen maand mocht ik gastdesigner zijn bij scrapplezier
Voor mijn 3e project heb ik een theelichtjeskaart gemaakt.
Ik heb de randen met een Marta Stewart pons geponst. En daarna de randen aangezet met inkt.
 De achterwand van het doosjes waar de waxinelichtjes inzetten heb ik ook bekleed met designpapier en omdat de lichtjes er anders uitvallen heb ik er mica in geplakt.
Het label kan je er uit halen om daar je persoonlijke wens op te schrijven. De stempels zijn van Marianne Design.
Het plaatje van de voorkant heb ik op Pinterest gevonden. Is wel toepasselijk voor deze kaart. 
Om de kaart weg te geven kan je hem aan de zijkant met een mooie strik dichtmaken.

Deze kaart doet mee bij:
cuttlebugmania/ vlindermal is van Joy!
webshop-anmacreatief
Fijn weekend!


16 opmerkingen:

  1. Prachtige creatie,Nicolettte.Leuk met het label.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow...wat mooi geworden, Nicolette. Een prachtige creatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo kun je wel voor de dag komen als GD, wat is dit aan alle kanten schitterend Nicolette!! gemaakt!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind dit GAAF gedaan Nicolette...wat prachtig!
    De kleurtjes zijn ook erg leuk bij elkaar....en het is net of het kaarsje echt brandt....wat een sfeercreatie!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow! Gisteren al in het echt mogen bewonderen. Het is een prachtige creatie geworden hoor. Daar mag je trots op zijn!
    Liefs Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk gedaan met de lichtjes voorop en de kaarsjes erin...
    groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Nicolette,
    prachtige creatie heb je gemaakt, heel leuk het plaatje, passend bij de mooie binnenkant..leuke kleurtjes ook!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk gedaan met die waxinelichtjes aan de binnenkant. Ben ik ok een keer van plan te maken. Zo leuk weggeven gen de kerst.
    Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.
    Groetjes,
    GerJanne.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is die supermooi gemaakt Nicolette!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beeldige creatie Nicolette! Mag ik vragen waar we dit patroon kunnen vinden/kopen? Hij is zo gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je dit mooi gemaakt Nicolette. Het is echt een cadeautje met die theelichtjes erin. Netjes afgewerkt ook met dat label waar iets op geschreven kan worden.
    Dank je voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heeeeel mooi dit kaartje Nicolette...zo leuk dat doosje met theelichtjes erin.....en weer prachtig afgewerkt..

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi doosje Nicolette!
    Nestjes afgewerkt is een heel leuk cadeautje om iemand mee te verassen.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fabulous gift project! Thanks for joining in at STB.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige theelichtjeskaart, Nicolette. mooie kleuren en details heb je gebruikt
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met plezier
Lieve groetjes Nicolette